Jednička v počtu realizací v ČR
226 223 800 Po–Pá: 9–16 hod.

300 zaměstnanců

A stále se rozrůstáme. Předpokládáme, že na konci roku 2022 nás bude dvakrát tolik.

6 889 realizací po ČR

Jsme česká jednička v dodávkách fotovoltaických elektráren a tepelných čerpadel pro domácnosti.

Kvalita na prvním místě

Spokojíme se jen s těmi nejlepšími materiály, produkty a službami. V otázce kvality neděláme kompromisy.

98 % spokojených klientů

Naprostá většina klientů je z našich produktů a služeb nadšena. Nikdo nerudný na vás křičet nebude.

Manager/ka logistického centra

MANAGER/KA LOGISTICKÉHO CENTRA- Schlieger, s. r. o.

Do našeho týmu hledáme někoho, kdo se toho nebojí.HLEDÁME LEADRA!Opravdového, silného, vřelého, lidského a flexibilního lídra, který se dokáže přizpůsobit neustále se měnícím podmínkám v oblasti dodávání fotovoltaické elektrárny a tepelných čerpadel. Odolný/á vůči stresu a dokáže namotivovat svůj tým k plnění i náročnějších úkolů a táhnout s nimi za jeden provaz!

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

-spolupráce a podílení se při budování nového logistického centra

– zajišťování funkčnosti, výkonu, bezpečnosti a dostupnosti interního softwaru pro správu skladu
– úzká spolupráce s týmem skladu a vytváření požadavků a přizpůsobování softwaru ve spolupráci s výrobcem
– odpovědnost za zavádění a správu chyb s interními zákazníky a externími poskytovateli služeb
– nastavení systémových rozhraní
– vedení školení nově nastupujících a stávajících zaměstnanců se systémem
– analýzy, vyhodnocování skladových dat, procesů a identifikování potenciálů pro zlepšení stávajících skladových, distribučních center
– zajišťovat zlepšování procesů, služeb a struktury nákladů
– zavádění efektivních pracovních procesů, tvorba interních pravidel a dohled na jejich dodržování
– spolupráce na tvorbě nových projektů a analýz
– pravidelná příprava reportů pro vedení společnosti

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

– VŠ vzdělání, ideálně se specializací na logistiku, obchodní administrativu, technického nebo ekonomického směru
– odborné zkušenosti v oblasti logistiky, e-commerce, fulfillment
– provozní zkušenosti v logistických oblastech, a to min. 2 roky
– zkušenost s procesním, projektovým a change managementem
– velmi dobrou znalost prezentačních a komunikačních technik
– velmi dobré znalosti IT systémů, digitalizace, SQL queries
– zkušenosti s vedením zaměstnanců nutností – schopnost motivovat tým
– znalost MS Office (Excel, Word)
– aktivní přístup k řešení problémů, odolnost vůči stresu a schopnost orientace i ve stále se měnících podmínkách
– organizační činnosti a samostatná́ práce, myslet krok dopředu a vše si dobře naplánovat a organizovat

NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT?

– neformální a přátelské prostředí
– podpora centrály společnosti Schlieger s.r.o. v Praze
– pracovní jistota a stabilní zázemí úspěšné české společnosti v perspektivním oboru
– 5 týdnů dovolené
– sicksdays
– dog friendly office
– občerstvení na pracovišti
– příspěvek na stravování
– příspěvek na multisportkartu nebo jiné zájmové aktivity
– kulturní, sportovní a společenské akce
– podpora v rozvoji, nabízíme příležitosti ke kariérnímu růstu
– další vzdělávání

Vyplňte formulář na odkazu níže a my se vám ozveme.

Mám zájem o pozici

Proč pracovat ve Schliegeru

01 Dobrou práci taky dobře platíme.

02 Přinášíme na trh jen nadstandardní technologie a řešení, žádné kompromisy.

03 Naši lidé můžou být pyšní, že zákazníkům pomáhají žít šetrněji k planetě i k jejich peněžence.

04 Pořád rosteme. Každý má tak u nás šanci vybudovat si vysněnou kariéru.