Jednička v počtu realizací v ČR
226 223 800 Po–Pá: 9–16 hod.

Otázky a odpovědi

Rádi odpovíme na veškeré dotazy.

Co mám dělat, když mám zájem o solární ohřev vody?

Stačí vyplnit krátký formulář, ve kterém nám na sebe zanecháte kontaktní údaje. Během následujících 4 dnů se vám ozve jeden z našich obchodně technických specialistů. Představí vám dostupné možnosti a poznamená si informace potřebné k tomu, abychom vám mohli zpracovat rámcovou nabídku.

Kdy a jak zaplatím?

Do dvou týdnů od podpisu smlouvy požadujeme zálohu ve výši 60 % z celkové ceny. Uhrazením zálohy nám definitivně potvrdíte, že je váš zájem vážný. My následně objednáme potřebné komponenty a začneme s pracemi. Zbylá částka se platí do 14 dnů od vystavení faktury, kterou vám zašleme po uvedení systému do provozu.

Co když se něco pokazí? Pomůže mi váš servis?

Samozřejmě. Pokud máte s tepelným čerpadlem, fotovoltaikou či solárním systémem jakékoliv potíže, zavolejte na servisní linku 226 223 880. Ve všední dny a v sobotu funguje od 9 do 16 hodin. V nedělí a o svátcích jsou naši servisní technici k zastižení od 9 do 13 hodin.

Většinu potíží s vámi dokážeme vyřešit po telefonu. Často se totiž nejedná o závadu, ale jen o nevhodné nastavení systému. Náš servisní tým díky mobilním aplikacím snadno odhalí příčinu problému a poradí vám, jak tepelné čerpadlo, fotovoltaiku nebo systém ohřevu vody uvést znovu do plného provozu.

Pokud není problém v nastavení systému, ale jedná se o vážnější poruchu, vyšleme k vám zdarma naše techniky. Jejich sídla máme promyšleně rozmístěné po celé republice, takže bez problémů přijedou i do toho nejodlehlejšího kouta ČR.

Naši technici k vám dorazí nejpozději do týdne od oznámení problému. V urgentních případech (třeba když vám vypadne tepelné čerpadlo v průběhu zimy) vás obsloužíme přednostně – nejpozději do 3 pracovních dní.

Naprostá většina našich zákazníků ale servis nikdy nevyužije. Proč? Více než 95 % našich zařízení nepotřebuje ani po 3 letech žádné opravy či servis. Navíc dostanete štědré délky záruk (například 30 let na výkon fotovoltaických panelů nebo 10 let na kompresor tepelného čerpadla). Služby našeho servisu máte samozřejmě po dobu záruční lhůty zcela zdarma.

Může o dotaci zažádat cizinec?

Ano, příspěvek mohou získat i občané bez české státní příslušnosti – za předpokladu, že jsou majiteli objektů, které dotační podmínky splňují.

Jakou mám jistotu, že dostanu dotaci?

Zajistit úspěšné zažádání i vyplacení dotace na fotovoltaickou elektrárnu a solární ohřev vody se nám podaří téměř vždy. Problematický průběh může nastat pouze v případě, že nesplňujete podmínky dotačního programu Nová zelená úsporám nebo když se vámi uvedené informace ukážou jako nepravdivé.

Naši zkušení a informovaní specialisté s vámi podmínky dotačního programu do detailu proberou. Nemusíte se tedy obávat, že jim neporozumíte. Poradíme vám, co pro splnění podmínek dotace učinit a budeme vám po celou dobu nápomocni.

Kdo mi bude dílo montovat?

Ve Schliegeru si zakládáme nejen na kvalitě našich produktů, ale také na precizní instalaci. Právě proto na montáže nevyužíváme neprověřené externí dělníky, ale výhradně vlastní týmy profi montážníků. Pravidelně je proškolujeme, a tak si hravě poradí rovněž se všemi inovacemi. I díky tomuto přístupu nepotřebuje 95 % našich instalací žádný servis ani po 3 letech provozu.

ZDARMA osobní konzultace

Přímo na místě zhodnotíme nemovitost a doporučíme nejvýhodnější řešení.

6 275 realizací po ČR

Jsme jednička trhu. Solární systém i tepelné čerpadlo vám postavíme v nížinách i na horách.

Zajištění vyřízení dotace

Vyřídíme vám dotaci v plné výši po splnění všech podmínek programu NZÚ.

Štědré záruky

Nadstandardní záruky až 30 let nejen na materiál, ale také na práci.